Motto Przedszkola

Nasze motto:

Powiedz mi, a zapomnę

Pokaż mi, a zapamiętam

Pozwól mi zrobić, a zrozumiem

Konfucjusz (551-479 p.n.e.)

wtorek, 15 grudnia 2015

Wyjazd do Teatru- ,, Narysuj mi baranka" - grupa Biedronki

 Wyjazd do Teatru- ,, Narysuj mi baranka" - grupa Biedronki















Twórcy zapraszają publiczność w sam środek zdarzeń, do wnętrza samolotu, który w wyniku awarii ląduje na pustyni. Jak podkreśliła kierownik literacka Teatru Ateneum Renata Chudecka, baśń filozoficzna o Małym Księciu stawia najważniejsze pytania egzystencjalne, dotyka prawd uniwersalnych i nieprzemijających wartości, takich jak potrzeba bliskości - nawet za cenę cierpienia, miłość, przyjaźń, odpowiedzialność.

- Spotkanie Pilota z Małym Księciem na zupełnym pustkowiu to pełna symboli rozmowa z samym sobą, wejście w głąb duszy i serca, spojrzenie na świat i rządzące nim zasady z zupełnie innej perspektywy, próba odnalezienia sensu życia i śmierci. Kameralny, poetycki, wzruszający spektakl rozgrywa się w niezwykle atrakcyjnej plastycznie przestrzeni, w rzadko stosowanej konwencji teatru cieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz